Sedaliz 1 saattir emerken uyuyordu, yatırdım hemen açtı gözünü ,kucakta salladım gene uyudu ,5 dkya acti,valla ne yapicam bilmiyorum
Mucizelerherzaman Sedaliz emzik deneyin daha küçük olduğu için tutabilir. Sadece uyku zamanları destekleyici olarak sunun. Bende bebeğine o sıralar vermiştim tutmuştu rahat ediyordum şuan almıyor ağzına meme ile uyuyor zor oluyor büyüdükçe de
ruveydaensar Sedaliz benimki de 3 aylık aynı durumdayız. Daha çok küçük eğitim için bence Bira daha sabredip en azından 5 aylık olana kadar eğitim falan düşünmüyorum. Kolay bi şey değil desteği bıraktırmak. Aramızdaki bağ etkilenirse diye korkuyorum
duruguzel Sedaliz a 2 aylık çok küçükmüş. 3. Ayına kadar size yapışık olması çok normal. Kendini güvende hissetmek istiyo henüz dünyaya alışmadığı için. Em güvendiği yer de sizsiniz sizin koynunuz. 3. Aya kadar sabretseniz gerekecek
Egemeninannesi21 Birdunyabircennetannesi 15 aylık oğlum aynı 15 aydır 1 saat uyuduğunu bilmem düzelmiyor son çare kehribar kolye Alicam bende bı denicem
oykumoms 2 aylıkken biz de öyleydi kesinlikle uyutamıyordum biraz sorunu vardı gece gündüz uyumuyordu hamak beşik yaptırdım babama onunla uyuttum en azından biraz biraz. şimdi uyku sorunu hala devam ediyor sallamadığım sürece uyumuyor ama en azından eskisi gibi değil