yagmurkokusu_ Zehra2205 benim kızımda oldu bizde krem kullandık kulak çöpüyle sürüyordum düzenli 1 hafta kullandım sonra kontrolle gittik doktor geçmiş dedi geçmemiş olsa kan vs tekrarlar dedi mama ve ilaçlar kabız yapıyor
Metemervehan Zehra2205 iki üç ay iki kremi karıştırıp sürmüştüm geçmişti ama geç geçiyor o kremler rahatlatıyor zararı yok kremlerin rahatça sür demişti doktor