Rabbim şifa versin inşallah bize de evlatlarımıza da bende de doğumdan sonra oldu 1 yıl boyunca şükür iyiyim ama en ufak ayak üşütmesinde her tuvalette sızlar
*Bebeklerinize vazelin sürün kızlar
*zeytinyağı icirin
*İncir suyu ama geceden sabaha bekletin karnar suda oda cok yumuşatıyor