Dilruba_1 suan çok şükür bitiriyor 150i, philips avent kullanıyoruz biz. Bizde bir ara yani 10 gün önceden bahsediyorum 120 zor bitirmeye başlamıştık meğerse rahatsızmış antibiyotik vs kullandık çok şükür o sırada da 150 denemeye başladım sürekli olmasa da ara ara 150 bitirdi sonra hep 150 yaptım ama takip ettim o acıkmadiğı sürece vermedim 4 saat muhakkak oluyordu acıkırsa ağlar diyordum öyle de oluyordu o zaman bitirebiliyordu 150i, şimdi alıştı çok şükür sizde deneyin isterseniz 3 saatte 150 içemezler çünkü çok gelir