Merhabalar, kızım 10 aylık ve maalesef ek gıda yemiyor uzun uzun zamandır.. kilosu da düşük, kilo alımı da yavaş. Maması 4. Aydan beri 120 ml olarak gidiyor doktor artıralım diyor sanki öyle oluyor 😂 sizler nasıl yaptınız 150-180lere çıkmak istiyorum ama mesela 150 yapıyorum ya tam milim 30 kalıyor bırakıyor içmeyi 120 den bir milim yukarı gidemiyoruz, nasıl yapacağım hiç bilemedim