baltopagasii Nursenac çok pahalı ya kendim yapmauo bile düşünüyorum zaten sutun maket pasta olmasada olur arka fon balon olsn yeter oda 400 tutuyo işte .s
Nursenac baltopagasii ben büyük bir organizasyon yaptım 100 kişilikti o yüzden organizasyon çağırdım. Sizinki o kadar büyük değilse o masrafa gerek yok inanın fotoğraf yüklemeyi bilsem atardım 😅
baltopagasii Nursenac sol üst köşeden resim yükle diyosunuz yüklüyorsunuz alttaki linki kopyalayıp buraya yapıştırıyosnuz valla bnmde kişi çok ama hem kış günü hemde evde yapacam bı 50 kişi olur 😂
Yesim-1 baltopagasii mamakta favorim reklam organisazyon diye bir yer foto yarın atarım doğum gününden sonra
Nursenac baltopagasii  galiba yaptım 😂😂