MelekAnnesii bizimkide öyleydi. Lazımlıga yapıncada korkuyor altına yapınca da hatta bez takıncs bile yapmaktan korkuyordu. Anlattım defalarca bak pijaman kirlendi ben yoruluyorum artık buraya yap anne yorulmasın sürekli pijama yıkamayalım falan artık son bu şekilde anlattım😂 kakaya bay bay yaptık sifona bastık bazen yarısını pijamssına yarısını lazımlıga yapıyordu alkışlıyodum sticker yapıştırıyorduk panomuza. Aslında önemli zaman sanırım yoksa bunları zaten yapıyorsunuzdur ekstra bişey yapmadık. Şuan mesela lazımlıga yapıyor ama son dakikada söylüyo koştur koştur lazımlıga götürüyorum. Umarım zamanla onu da aşar 😂