Kızım 1 ay kadar sonra 3 yaş olcak. Tuvalet eğitimine başladık 3 gün falan oldu ama kendini bir tutuyor az az altına kaçırıyo asla lazımlıga yapmıyo. Dakikalarca oturuyoruz, şarkı söylüyoruz, anlatıyorum, ödül vericem diyprum ama yok yok acaba hazır degil mi anlamıyorum..