Tugce 17 aylık olmak üzere berbat geçiyor. 1 haftadır sürekli ağlıyor mızmızlanıyor bağırıyor istediği olmayınca kendini yerlere atıyor canı sıkılıyor bağırıp ağlıyor. Günümüzün çoğu bağırarak ağlayarak geçiyor. Asla böyle değildi çocuk huy degistirdi baya. 2 haftadır yeme reddi başladı asla yoktu 🤦 Uyku durumu berbat durumda doğduğundan beri asla düzelmedi 🤷 Huni takip dolaşıyorum evde