Mrym01 canım mama bu ya evet bi anne sütü değil ama zehir de değil önyargılı olmamak lazım. Ben mama vermemek için günlerce ağladım ve sonuç bebek aç kalacağına verdim mamayı, günde 1 bazen 2. Senin doktorunda eğer mama takviyesi al diyosa bi dene istersen. Sonuçta bunlar bi dönem sürüyo sütünün kalitesi arttığında yavaşça bırakırsın mamayı . Ben öyle düşünüyorum öyle yapıyorum napim.