Mrym01 aynı zamanda doğurmuşuz aynı şeyi yaşıyorız bana da doktor az dedi mama kullan dedi ben başka doktora gittim o doktorda gayet iyi dedi anne sütüne devam dedi. Bizim milletimiz tombiş bebek bekler dedi sen duyma onları dedi. Anne sütüyle ayda 500 gram alsın mamadan 1 kilo almasından daha iyidir inan dedi. Bende ona güvendim ama yine de psikolojik olarak ilk doktorun etkisinde kaldım ve sadece gece saat 11 de bir kere mama veriyorum. önceleri 60cc , zamanla 90cc ye kadar çıktım. Bakalım ne olacak. En azından gece karnı aç mı diye düşünmüyorum napim. Mamalar şekerli olduğu için mama yiyen bebek maşallah tosuncuk olabilme yolunda 😂 ama bizimkiler fit takılıyo boşver😂