Anne888 Yani ben doğduğundan beri kalın giydirme tarafında olmadım. 15 Haziranda doğdu kızım, annemler bu çocuğu hasta edeceksin diye beynimi yemişlerdi, ama ben bez ve zıbın dışında hiç bir şey giydirmedim. Çünkü çocuk ne kadar sıcağa alışırsa, küçücük soğukta hasta olur kafasındayım. Zaten bende çok kalın giyinmeyi sevmem, bebeğimede kalın kalın kıyafetler giydirip hareketlerini kısıtlamak istemiyorum. İstanbulda oturuyorum, doğalgazı açtım evim biraz soğuk olabiliyor, 22-25 derece arasında oluyor evim. Valla bazen yarım kollu zıbınla akşam ediyoruz. Akşam giydiriyorum.