Benim evimde 24-25 derece genelde bende zıbın üstüne çok kalın olmayan bi üst altına da yine aşırı kalın olmayan bi eşofman giydiriyorum, eğer şimdi bu kadar kalın giydirirsen kışın soğuk karlı havalarda donar o çocuk hemen soğuk alır bence biraz vücudu alışsın aşırı kalın giydirme