Kikiriki bizde 1 yaşız valla saat bası kalkıyor resmenm uyanalı 1 saat oldu sallamaya calısıyorum ınıyor alıyorum sallıyorum yok bırakıyorum kalkıp oturuyo gozler kapalı ben böyle bırsey gormedım resmen 1 yasından sonra sasırdı uykuları öyle karıstı kı maf oluyorum gunduzlerı nefis uyuyor ama gelın gorun kı aksam oyle olmuyoorrrr kafayı yıcem