Yesilev2022 Saat 2 oldu hala bizde uyku yok 6 aylığız 2 aydan beri gece 2 3 anca uyuyor bizim gibi olan var mı ne zaman gececek bu günler 😭
Birdunyabircennetannesi Yesilev2022 17 aylıktan bildiriyorum gecmediiiiiii. 11 buçuk 12 ye doğru uyudu 15 dk sadece. Şimdi tekrar ayağıma aldım salliyorum ama ümidim yok
Fifaz12- Kikiriki merhaba bir yaş olduğunuz için sormak istedim bebeğim neredeyse bir yaşına girecek ama son 1.5 haftadır uyku konusunda inanılmaz sıkıntı yaşıyorum öncesinde hiç böyle bir sorun yaşamazdım sizin bebeğinizinde rutini bozuldumu yada bir rutini varmıydı
BelisMelis411 Kikiriki bizde 1 yaşız valla saat bası kalkıyor resmenm uyanalı 1 saat oldu sallamaya calısıyorum ınıyor alıyorum sallıyorum yok bırakıyorum kalkıp oturuyo gozler kapalı ben böyle bırsey gormedım resmen 1 yasından sonra sasırdı uykuları öyle karıstı kı maf oluyorum gunduzlerı nefis uyuyor ama gelın gorun kı aksam oyle olmuyoorrrr kafayı yıcem
MeteYmen_Annesi 7 ay 28 günlük ikizlerim 1 haftadır kahroldum bugün bi nebze uyumuşum eşim evdeyken şimdi gene uykusuzum
Yesilev2022 MeteYmen_Annesi Allah yardımcınız olsun ikiz çok zor ablamda var 1 yaşındalar biri uyuyor biri kalkıyor
Yesilev2022 Birdunyabircennetannesi ya bende ayakta sallıyorum hangi yöntem olursa yeter ki uyusun diye 🙈
Kikiriki Fifaz12- bizim doğduğundan beri böyle canım iyiydik kötü oldu diye bişi yok benim bebeğim uyku sevmiyor. Ama şuan bir nebze de olsa düzen var Gibi. Diş çıkarken gene uykususuz . Günde iki uyku yapıyor sabah 10da uyanıyor. 1 gibi birinci uyku yarım saat 45dkika 5 te ikinci uyku oda aynı 1 saat kdr sonra 9bucuk Gibi gece uykusu ama gece boyu 5 kere rahat kalkıyordr
Birdunyabircennetannesi Yesilev2022 Her yöntemi denedim eğitim de vermeye çalıştım yok arkadaş bir sevdiremedim şu çocuğa uykuyu 🤦 Anasıyla babası uyku bağımlısı bu çocuk bizden olamaz diyorum bazen sonra bakıyorum babasını klonlanmışım net bizim diyorum 😅
Yesilev2022 Minik_kusummm ay 2.5 yaş mı tüm umutlarım tükendi şuan bende bir kaç ay dişimi sıkarım ne olacak diyordum 😂
Yesilev2022 Birdunyabircennetannesi kesinlikle bende sabah erken de kaldırdım yok olmadı kendi haline bıraktım ben ona ayak uyduruyorum o daha inatçı çıkıp savaşı kazandı 😂
Haffuse 9 ay, gece uykusuna yatirdigimdan beri saat basi uyanir, ve resmen gece teroro, her gece ya bu, ya da saat 4 civari uyumuyor… Insanliktan cikiyorum🤣 ne gunduz ne gece uyumuyor… Ve ben kizimdan daha uykusuzum😶
Yesilev2022 Haffuse etrafınızda size destek olabilecek biri var mı en azından haftada bir de olsa uykunuzu alsanız güzelce 🥰
Birdunyabircennetannesi Yesilev2022 Bende bende bende. Her yolu denedim hep bir düzen oturttum ohhh diyorum hooop bozuluyor tekrar deniyorum 1 hafta oturuyor hooop yine bozuluyor hayır bide sebepsiz bozuluyor anlamıyorum 🤷
BelisMelis411 Yesilev2022 erken kaldırıyorum gunduzlerı cok guzel uyuyor ama gecelerı saat bası kalkıyor neredeyse tek uykyuda denedım o zaman daha beter oldu gece uykusu..
Haffuse Yesilev2022 esim asla ilgilenmiyor… Annem var, o da kizinla uyu diyor… Yani tek cocuk buyutuyorum…