anataraf1leoparbenim Birdunyabircennetannesi şimdi kapak açılınca pat diye ortaya düşer ya acaba kapağa bişey mi değiyor da hazneden düşemiyor veya en son düşüp eritmiyor
Birdunyabircennetannesi anataraf1leoparbenim Hazneyi bı ara açmıyordu içinde kalıyordu onu eşim düzeltti biseyler yapıp şimdide çıkarıyor üst bölümde tümüyle kalıyor yani elleyince katı halde değil su değdiği için ama tam eritme olmuyor
Noname21 Birdunyabircennetannesi bendede oldu bir ara. Mqkina çok doluysa kapağa bir sey değiyor o yuzden acipmiyor tablet kapagi
Birdunyabircennetannesi Noname21 Yok çok nadir makinemi çok doldururum öyle aman aman doldurmam aslında
Mihrimahim16 Birdunyabircennetannesi Çocuklu insanlarız çok zor oluyor… Dilerim en kısa sürede yeni makina alırız rabbim nasip etsin ☹️