Kaynanam benim doğumum sırasında bana geşmişti bende finish kullanıyorum araya bikaç tane BİM’in tableti kalmış neyse bana dedi ki makinen temiz yıkamıyor 2. Çalışışı oldu acaba neden kalktım baktım ki poşetiyle atmış tableti çok sinirim bozulmuştu makineyi bana sormadan üst üste çalıştırmış ve daha hala makineyi kötülüyordu düşük bi ihtimal ama olabilir mi ?