3erkeklihayat Oğlum 17 aylik..bir aylik olduğundan beri mama olarak HUMANA kullanıyoruz..hiç değiştirmedik…bı olumsuzluk yaşamadık ve çok seviyor😃
Agustos19 goktug_oguz2022 Ben oğluşumda kullanıyorum bir yıldır gaz kabızlık kusma hiç bir problem yaşamadık biz kilo alımıda çok iyiydi çokta severek tüketiyor