2cocuk_1anne_ kandan bakılıyor ama bazı hastanelerin kan oranı yüksek çıkıyor ve küveze alıyorlar yani doğru olmayabilir , siz emzirerekte sarılığı atabilirsiniz. Benim doğum yaptığım hastanede 18 çıktı, devlette 14 cıktı. Farka bak. Ve küveze girmeden sürekli emzirerek sarılığı atlattık çok şükür. Eğer ki özeldekine baksaydık küveze girmişti