2cocuk_1anne_ Bizde de sarılık oldu ve tam 1 ay geçmedi. Tekrar gittik korkmayın uzamış sarılık var geçer dediler ancak 2 ay oldu çocuk hala sapsarıydı. Bu sefer başka bir hastaneye götürdüm hemen kan idrar vs aldılar ve vücudunda enfeksiyon çıktı. Hatta oradaki doktorlar bu çocuk 2 aydır böyle sarılıksa ciddi sıkıntı var demişlerdi çok korkuttular bizi. Vücudundaki enfeksiyon için yatarak antibiyotik tedavisi aldık. Tedavi bittiğinde sarılık da geçmiş ve çocuğum bembeyaz olmuştu, meğersem hastalıktan çocuğun rengi değişmiş ve kimse de bize bir tahlil yapalım neden geçmedi bu sarılık demedi. Dikkat edin geçer diye gönderdiklerinde uzun süreler geçmezsr mutlaka irdeleyin, çoğu çocuk sarlık olur ama tedavi olması önemli 🌸