anonimhanim_ Yigitefeannesi çorapsızda parmaklar berbat görünüyor. Trendyolda alanlar resim atmış giyip çok kötüydü görüntü 🤮 ayak fobim varda
MinikPrensesannesii anonimhanim_ ben çıplak tercih ediyorum. Gerçekten aşırı rahat yumuşak bi dokusu var taşları çok sağlam ben çok severek kullanıyorum ve çok şık
Duygu5234 anonimhanim_ Seffaf ayakkabilar pek hosuma gitmiyor benim.Ayni tonlarda yuksek topuklu bir stiletto ya da tek bant tercih ederdim
Benisahtesevme2 anonimhanim_ bende kaynımın dugunu ıcın saten bır elbıse gıydım rengı farklı altına stıletto
anonimhanim_ Benisahtesevme2 aslında bu tarzda olabilirmiş görünce göze hitap etti şimdi aslında şeffaf daha ilgimi çekti ama dediğim gibi ayak takıntım var parmaklarımın içinde kötü duracağına eminim 😂😂
anonimhanim_ Benisahtesevme2 Bunun üzerinde nasıl durabilirim diye düşünüyorum şuan 😂😂😂 hiç alışkanlığım yok 😂
anonimhanim_ Benisahtesevme2 bide bu elbiseyi kullanırken kemerli veya kemersiz kullanılabiliyor mu ? Bunu mu alsam napsam bak şimdi kararsız bıraktın beni 😅😅😂😂
Gzd anonimhanim_ saten ayakkabılar oluyo ya link paylaştım o tarz bişey olabilir https://ty.gl/4uakgnlzm7
anonimhanim_ Benisahtesevme2 nişan gelip geçene kadar 20 tane karar değiştiririm sonunda neye benzeyeceğim bakalım 😅😂
pogacayanakk anonimhanim_ ya bence yakışır. Yorumlarda gördüm şeffaf almak istiyorsunuz galiba ama denemeden almayın derim. Bende düğünümde onlardan alacağım diye tutturdum gidip mağazada deneyince anında soğumuştum mutlaka deneyin derim ondan alacaksanız
AgentMom anonimhanim_ https://www.nisantasishoes.com/topuklu-ayakkabi-modelleri?sayfa=4 buraya bak istersen. Saten de, stiletto da tek bantta da şeffafla da olur bu elbise. Şeffaf Ayakkabım var ten parmak ucu dikişsiz olan çoraplarla giyiyorum çokta güzel duruyor
iki_tospik_annesiii anonimhanim_ Prenses topuklu ayakkabı al cnm aşağıda arkadaşın attığı gibi ama içine çorap giyme çorapla kötü oluyor çıplak ayakla daha şık duruyor ben öyle kullanıyorum