Deletedmom_35 Kardeşimin nişanı için bu elbiseyi düşünüyorum saten kumaş 🤔 bunun altına ayakkabı fikirlerinizi bekliyorum şeffaf yarım topuk istiyorum ama ayaklar çok çirkin görünüyor içinde kullanan varsa önerir mi ?
pogacayanakk Deletedmom_35 ya bence yakışır. Yorumlarda gördüm şeffaf almak istiyorsunuz galiba ama denemeden almayın derim. Bende düğünümde onlardan alacağım diye tutturdum gidip mağazada deneyince anında soğumuştum mutlaka deneyin derim ondan alacaksanız
Deletedmom_35 Deletedmom_58 evet çok güzel duruyor ama içinde ki ayak kötü duruyor sanki 😂 ya bide mevlütlü bir nişan olacak büyük bişey değil az kişi gelecek gibi duruyor sizce abartı kombin mi
Deletedmom_58 Deletedmom_35 ’ten rengi veya açık renk çorap giyince durmaz bence yaa🤣yok canım abartı degil
Deletedmom_35 MinikPrensesannesii evet kız alacağımda bu trendyoldan bakıyordum şimdi rahat mı ayak parmakları dışarda kalmaz dimi ?? Bide ten rengi çorapla mı giyorsun çıplak mı
Yigitefeannesi Deletedmom_35 çıplak giymek daha iyi çorapla ayaktan çıkuyor nişanımda o hataya düştüm sonra hep çorapsız giydim 🫶🏻
MinikPrensesannesii Deletedmom_35 ben çıplak tercih ediyorum. Gerçekten aşırı rahat yumuşak bi dokusu var taşları çok sağlam ben çok severek kullanıyorum ve çok şık
Deletedmom_35 Yigitefeannesi çorapsızda parmaklar berbat görünüyor. Trendyolda alanlar resim atmış giyip çok kötüydü görüntü 🤮 ayak fobim varda
aktifmaya Deletedmom_35 Prenses ayakkabı çok güzel olur tada çift bantlı da olur bide kurtarıcımız stiletto tabiki😅