Melissamom Boncugummomy1 ise yarar umarim zamanla duzelir. Kendiliginden de gecer ama oyle yatmaya alisirsa en azindan kafasi daha sekilli olur.
Boncugummomy1 Melissamom Ilk baslarda cok uzuluyodum keske vakumsuz olsaydi diye ama iyikide vakumla olmus bebegin icerde durmasi daha riskliymis oksijensiz kalmasi cok daha sorunlar yaratiyomus
Melissamom Boncugummomy1 evet keske bizim kararimiza kalsa. Benim de catim cok dardi, cok guzel ikinmama ragmen bir turlu cikamadi son care vakumla cektiler. Allaha sukur sagliklilar 🙏
Handeb Boncugummomy1 doktorum çok hafif yaptım dedi bana vakumu sanırım doktorun ne derece yaptıgı o an ne kadar gerektiği ile ilgili olabilir sağlıkla almışsınız kucagınıza gerisi düzelir elbet