Boncugummomy1 benimki tam tepede sislik o yuzden yatiramiyorum ustunde:( arkada falan degil. Ilk aylarda benim bebegim de hep kafasini saga sola ceviriyordu, tavana bakmiyordu hic bu donenceler var ya onlardan almistim onu izlerken epey yatiyordu. Eger tam arkadaysa sislik oyle bir sey yapabilirsiniz benim bebegimin cok dikkatini cekmisti belki ise yarar