Noriye o kadar mantıklı geldiki şuan bana bende biyerde okumuştu siz yemek yediğinizde bebeğinizde yanınızda olsun sizin görsün diye bende bizimle sofraya otutturuyordum kucağımda ben ağzıma kaşıyı götürürken oda ağzını açıyordu elini uzatıyordu tabi ona vermiyordum ama elinden çekiyordum doğal olarak ağzına götürmesine musade etmiyordum inşallah kötü bişey olduğunu algılamamıştır teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 🙏