Kızlar günaydın hepinize 🌅🤗 bebeğim 5 aylık oldu bazen görüyorum 5 aylıkken bebeklerine tadım yapmaya başlayan annelerimizi büyüklerimde artık başla diye ısrar ediyorlar sonra yemek yemezmiş tadını bilmezmiş diye ben çocuk doktorumuza sormadan ek gıdaya başlamak istemiyorum birde sizden tecrübeli annelerimizden bilgi almak istedim siz neler yaptınız nasıl başladınız ek gıdaya ne zaman 6. Ayı beklediniz mi yoksa ondan önce mi 5 aylıkken mi başladınız neylen başladınız sizi dinliyorum 🤗