Eşim çok sever..geçenlerde koca bı lahana almış gelmiş..yap yap ye ye bitmedi 🤣
Ben yaprak sarmasınu zeytinyağlı yaparım ve kavururum güzelce..ama lahana sarmasini aynı dolmalar gibi çiğden yaparim..
kıyma
Pirinç
Bol soğan
Salça
Yağ
Karabiber pulbiber nane ve tuz koyarım
Lahanalari saracak şekilde keser.haslar sararım.. sararken yaprak gibi içe kivirmadan düz sarar en son elimle sıkarım..açılmasın tutsun diye..en son salçalı yağlı tuzlu su yapar..tabak koyarım üstüne..önce açık ateşte,kaynamaya başlayınca kısık ateste pisiririm..
Önceleri bilmezden yapmazdım ben de..eşim çok sevince öğrendik mecbur..büyük oğlum da sever(9yas)
Afiyetle yiyin inşallah