Ezel_26 inan canım şuan 8 aylık olmamiza 4 gün felan kaldı ama yok canım bi ara düzeldi uykusu herşeyi çok güzeldi taki 7. Aya girene kadar 7. Aya girdik mama reddi yaşadık şuan bile sadece geceleri içiyo onun haricinde ek gıda yiyo bi ara uykuları çok kötü oldu sabaha kadar mizliyodu eveligün gördüm dişi patlamış bi tane şimdi Elhamdülillah düzeldi uykusu geri yani canım bigün iyi bigün değişik 😂 hatta ben dedim neymişsin be 7. Ay diye de burdaki arkadaşlar 8. Ay ondan daha kötü dediler bütün ümitlerim suya düştü bakalım 8 olmamıza az kaldı acaba daha neler olacak 🙈