Bizde buğün 4.ayımıza girdik ve son 10 gündür delirmek üzereyim zaten gazlı bir bebekti çok çektik tam bitti şükür biraz düzeldik derken inanılmaz bir ağlama krizleri başladı asla susmuyor çatlıyor ağlamaktan sürekli evin içinde zıplaya zıplaya gezmekten tükendim asla kucaktan inmiyor atak mı bir yerimi ağrıyor anlamıyorum ne yapacağımı şaşırdım