Tugcebkr53
Yaa sanki kendi kızımdan bahsediyorsunız..
Benim kızım 3,5 aylık ve gündüz uykuları yok.. savaşıyoruz bildiğin.. doktoru “bazı bebekler öyle dedi, normal dedi, gece uykusunu alıyor, ona yetıyor demekki” diyor. ben buna tamam degilim. Cocuğum uykusuzluktan bayılcak direniyor bildiğiniz.. hem kemdim yıpranıyorum hem kendini yıpratıyor😥