Ebrushkaa reflu hakkında detaylı bı bılgım yok ama soyle bende daha ufakken emzırdıgımde boyle gerş cıkarırdı derlerdı o fazlasını atıyor diye belkı o agızınım kenarından akanlar da devamı olabılır yıne bı dr da danısın ama bebegınız ufaksa cok ta bı mudahale olmuyor ıste reflu yatagı uyumadan 1 saat once doyurma doyuduktan sonra 15 dk dık tutma bunlar