Arkadaşlar yazmış biseyler ama önemli olan şu çocuk doğduktan sonra tarttiniz mi kaça düştü bebekler doğduktan sonra epey bı gerilerler bu vucutlarindaki ödemi atıyorlar sonra da sarılık vs tüm bebeklerde belli oranda olan birşey bunlar da kilo kaybettiriyor benim kızım ilk 3200 doğdu sonra 2500 e geriledi gayet sağlıklıydı ilk ay sonunda 3600 veya 3800 gibi bişey olmuştu ve bu normal kabul edilen bir düzey en doğru bilgiyi doktorunuz verir kafanıza göre mamaya başlamayın cidden mama çok yıpratıcı bir süreç etraf cahil kaynıyor saçma sapan yorumlar bı yana gece kalkıp yapıp soğutmaya bırakmak biberon temizliği o arada bebek ağlıyor uykusu bozuluyor tekrar uyutmaya çalışmak… Zaten fiyatlarindan bahsetmiyorum bile ben hiç emziremedim malesef doktor önerisi olmadan sırf kilo alsın diye başlamayın bizim hedefimiz bebeklerin tontis olması değil sağlıklı olması olmalı e zaten ilerleyen dönemde kan tahlilleri yapılacaktır ordan da anlarsınız durumunu ki sütünüz yetiyorsa bu haksızlığı bebeğe yapmayın ve hakkı olan sütü icirin mamaya başlayan çoğu bebekte meme reddi oluyor yada memeye düşkünlük azalıyor. Varsa sorunuz bir sağlık çalışanı olarak cevaplayayım