170619 kamuda çalışıyorum, ülke ortalamasının üstünde maaş alıyorum. Yani düşününce verdiğim efora göre maaşımı hak mı değil tabi, rahat bir işim var.
Ama bu işee girebilmek için verdiğim emeklerime hak mı, az bile.
Bu birikimle başka bir ülkede yaşıyor olsam çok daha iyi kazanırdım.
Yani maaşın haklaniyetini neyle ölçtüğüne göre değişir durum.