Msssmy 170619 İnfaz koruma memuruyum 11.200 alıyorum tabiki de hakettiğimiz bir maaş değil. Hem bütün gün telefonunuz olmadan kapalı bir ortamda çalışıyoruz Hemde bayan terör örgütü mahkumlarının mukavemeti ile uğraşıyoruz
170619 baykuskiz_ tabikide görüyorum hak etmeyen insanlar işini bilenler haddınden o kadar fazla alıyor ki çok üzülüyorum bu duruma
ikibalannesii pattisanne Çok detaya girmek istemem ama ülke standartlarına göre iyi bir gelirim var 🙂
aksam_ 170619 gazeteciyim maaş zam yapıldığı ilk iki üç ay yeterli geliyor sonra enflasyon karşısında eriyor malesef. Haketmediğim maaşı alıyorum
GezginPaNDa Bu ülkede halktan Kim hak ettiği maaşı alıyor ki? Maaşa zam geliyormuş gibi 3 veriyorlarsa 5 geri alıyorlar. Yıldan yıla alım gücümüz düşüyor
170619 GezginPaNDa evet malesefki öyle eşimle birlikte çalışıyoruz ama artık ev araba bile alacak durumumuz olmuyor