muratnannsi sütünüzü sağmayı denediniz mi bilmiyorum ama denemediyseniz denemenizi tavsiye ederim, göğüsleriniz uyarıldığı için hem sütünüzü arttırır, vakit buldukça sağıp buzluğa koyarsınız, bahsettiğiniz meme reddi durumlarında çıkarıp ısıtıp içirirsiniz. Ben ilk 2 ay sadece sağarak besledim, 5.aya kadar falan da sürekli sağıp kenara koymaya devam ettim bahsettiğiniz gibi meme reddi durumlarında gece gündüz farketmeden ısıtıp içirdim sağdığım sütleri. Mamaya karşı değilim ama mama anne sütüne kadar daha uzun süre tok tutuyor bence ve mama ile karnını doyurduğu için emmek istemiyor olabilir.