Mama meme gidiyorduk cigunda hafif redler oldu ama toparladk .enfeksyn gexirdm 1 hafta emziremdm meme reddi oldu neyse onuda astm.smdi sutum azdi hatta kesilcej gbiydi onu da biraz arttırdı emse artacak bkiyorm ama on sütü alıp birakiyor delircm artk.mesela bugun 4 saat acti emzirdm on sutu aldi sadece emmedi kiyamadm dayanamadm yine mama yaptım. Normalde 180 icerdi 4 saate 120 yedi demekki biraz emmiş ama yok yani deli gbi açta olsa doyurmuyor kendini bende kıyamayıp mama veriyorm resmen ksiir dongu