pitircikk masalbebegimmm maşaallah Allah bağışlasın 💕 hayırlısıyla sağ salim evimize gelsin de hep memede olsun iş güç umrumda değil 😊 ne güzel büyümüş bebeğiniz darısı bize inşaallah 🤲🏻
masalbebegimmm pitircikk inşallah canım sağlıklı olsunda kilosunu alır o hiç takma ben ilk başlarda bebeğimin bacaklarını kolunu gördükçe bu nasıl büyüyecek çöp gibi diyordum şimdi de fazl kilolu değil ama büyüyor işte kilo alacaklar birleşilse önemli olan sağlık içinizi rahat tutun elbet yanına gelecek evinizde bebeğinize bakacaksınız 😍❤️
pitircikk charlotte ne güzel yol izlemişsiniz. Ben ilk oğlumda eds de denedim sonra pes ettim bu sefer pes etmek istemiyorum şırıngayı deneyeceğim. Emzirdikten sonra da dediğiniz gibi önce 20-30 cc ile başlarım çünkü ne kadar emdiğini anlamak çok zor
charlotte pitircikk bu yollari iki bebek icin sezayenli olarak uygulamak cok zordu ama lohusa depresyonu mudur nedir allah guc kuvvet verdi 60-70 gun 2 saat uykuyla kaldım. Kimseye vermiyodum bebeklerimi esimden baska. Tek tek takip ettim. Uyudular sut sagdim. Alt degistirmeye bile vermiyordum. Cok sukur cok guzel toparlandilar ama ben cok yiprandim. Size tavsiyem vitamin kullanmaya devam edin. Ocean mummy demir falan. :)
charlotte pitircikk bi de siringa alacaksaniz toplu alin. Ben trendyoldan genject 150 tane aliyodum o iyiydi. Her siringa guzel degil. Hassas kullanilabilir olmali genzine kaciyor cocugun birden fazla gidiyor. Eliniz hemen alisir. Serce parmaginizi emzirtip yandan yavas yavas sıkacaksınız. Sutu cektikten sonra havasi olursa icinde siringayi ters cevirip havasini alin. Gaz yapmasin :) her ogun yeni siringa actik biz. Steril olmasi acisindan. Bir de dolaptan 2. El biberon isitma makinesi almistim 200 tlye. Elim ayagim hala her gun kullaniyorum. Dolaptan sutu cikartip isitip veriyorum. Benmari falan uğraşmıyorum 🤣
pitircikk charlotte beni de diğer oğlumla da ilgilenmek ikisine de yetmeye çalışmak çok yoracak sanırım, evdeki 2,5 yaşında bi de yeni miniğim var bakalım nasıl günler bizi bekliyor :) hayırlısıyla gelsin karnı da doysun sağlıklk olsun inşaallah ❤️
pitircikk charlotte aa biberon ısıtma makinesini bilmiyordum ben de bakayım süt ısıtma süreci biraz sıkıntılı doğru söylüyosunuz 😊
charlotte pitircikk sizinki bir sure daha zor bile olabilir. Tam 2 yas sendromu 🙈 saglikli olsunlar da bir sekilde buyuyecekler. Allah yardim eder insallah 🙏🏻☺️ Kafaniza takmayin. Sut biraz psikoloji ile ve su icmenizle alakali. Memelerinize bol bol masaj yapin. Kanallarinizi acar. Masaj yaparak sagim yapin. Sutunuz artar 🙏🏻
charlotte pitircikk evet 2. El falan mutlaka alın benim cok isimi gordu. Anne yanı odasinda kaldim ben orda kullandık. Memeye alıştırın direk. Benim meme ucum yoktu. Slikon ucla emzirmek istedim. Hemsireler izin vermedi. Surekli steril etmen lazim. Bıraktırmak zor kullanma dediler. Lotus masaji gosterdiler ucu cikartan. Gaz yapar ekstra dediler baska problemler saydılar. 1 ay zorlandim. Skintiliydi o meme benim icin ama gayet rahat emdiler sonrasinda. 🐣 1750 ye kadar dustu biri digeri de 2100 e kadar. Cok hizli toparladilar ama :) 1750 olan 16. Gun 2040 olmustu. :) Hasta olmamasi icin cabalayin bi de. Kuvozden cikacagi icin. Ben 3 ay kimseyi almadim eve. Tam birileri gelmeye basladi hasta oldu bebeklerim cok zorlandik. İyileşmediler 1 ay. Surekli doktora gotur. Cigerlerine indi. En kucuk seyde tikaniyormus yenidoğan bebekler dikkat etmek lazimmis. Bronsiolit oluyolar maalesef :(
Ayazcyln pitircikk benim bebegimde geçen sene 1580 gram dogdu pandemi dönemi oldugu için hiç emzirmeye girmemiştim sürekli sagıp dolaba atıyordum 50 cc 60 cc günlük ne kadar süt içebilirse hemşireler bitince istiyordu dolaptan çıkarıp hemen gönderiyordum küvezden çıktıktan sonrada baya ugraş verdim tutamıyordu yorulurdu silikon uç aldım wee babynin onunla emebilmişti normal normal bebekler gibi emmesini beklemeyin emziriyordum yatırdım yarım saat sonra yine meme istiyordu çabuk yoruluyordu doymadan uyuyup kalıyordu zamanla geçiyor 7 ay boyunca silikon uçla emzirdim ara ara silikonsuz hep denedim 7 ayın sonunda kendiliğinden bıraktı silikon ucu ve ilk çocugumda her agladında verdim meme işim güçüm sadece oydu şu an 11 aylık hala zor bir bebek bakımlarıda hayli bir zor oluyor ama biz anneyiz herşeyin üstesinden gelebiliriz bunu sakın unutmayın ve kimsenin ne dediğine bakmayın
pitircikk Ayazcyln maşaallah Allah bağışlasın ❤️ küvezde kaç gün kaldı acaba ve çıktığında kaç kiloydu ? Ben çarşamba doğum yaptım 2700 gr doğdu, cuma günü 2720 gr dediler bugün 2500 deyince şaşırdım neden zayıfladı diye ödemi gitti dedi hemşire hanım
Ayazcyln pitircikk benim bebegim 34 haftalık 1580 gram dogdu 1415e düştü ödemi gidince 1 ay yattı hastaneden çıkarkende 2356 gramdı şu an 11 aylık 8300 kilosu
pitircikk charlotte yaa kıyamam Rabbim bütün bebişlere şifa versin hastalıklardan korusun 🤲🏻 benim meme ucum da tam tersi çok büyük :) bugün tutabildi çok şükür bi sorun yaşamadık inşaallah çabuk kuvvetlenir o kadar küçük geldi ki gözüme ya bakamazsam diye korktum ben galiba. Annelik işte ya yetemezsem korkusu 😢 bir yandan da ben evde daha mı iyi bakarım daha mı çabuk toparlar acaba diye düşünüyorum
masalbebegimmm charlotte benim bebeğim 2ay23 günlük bronşit oldu neden oluyor bu bronşit öpmekten oluyormu acaba görümcem kaynanam şappur şuppur öpüyor bide bebeğim 2035 gr doğmuştu küvezde kalmıştı yeni doğduğundan beri hep öpüyorlar enfeksiyonda vardı 2 gün önce çıktık enfeksiyon ve bronşitten yatış yaptık
pitircikk charlotte siz hangi marka kullanıyorsunuz mama ısıtıcı ? Weewell buldum ama iyi midir bilemiyorum
pitircikk masalbebegimmm evet bana da kolları bacakları çöp gibi geldi nasıl büyüyecek bakabilecek miyim korkusu sardı. Ama birlikte başarıcaz inşaallah emzirme sürecinde pes etmicem bu sefer ❤️
charlotte pitircikk neden kuvozde? Bebim bebegim enfeksiyondan yatti. Bakar büyütürsünüz kendinizi hic yetersiz hissetmeyin. Yakında cikar zaman kilosu falan iyi :)
masalbebegimmm pitircikk diyorumya seninki yine iyi benimki 2035 doğdu hatta küvezde sarılık geçirmiş kilosuda 1980 e düşmüştü buna şükür
pitircikk charlotte doğduğunda solunum sıkıntısı oldu 1 saat gözetim altında değerlendirdiler düzelmeyince küveze aldılar. 2 gün sonra solunum cihazından ayrıldı tamamen ama doktor antibiyotik tedavisi de uygularız birkaç gün daha kalsın dedi
charlotte pitircikk cok gecmis olsun. Tedavisi tam bitsin oyle verirler. Sariligi icin bol bol beslenmeli. Benim bebekler hep sınırdaydı da fazla besledigimiz icin sarilik olmadilar. Aldiktan sonra da mutlaka 2 saatte bir besleyin. Uyanmazsa siringa ile beslenmesini yapin gerekirse yine de ihmal etmeyin. Uyanmazsa soyuyoduk biz bebisleri emsinler uyansinlar diye ama odanin isisina dikkat edin. 25-26 da soyuyoduk :)
pitircikk masalbebegimmm benim bebeğimde de sarılık vas sanırım yarın sorcam hemşirelere, bugün dikkat ettim de gözleri sarımsıydı
charlotte masalbebegimmm opturmeyin. El kadar cocuk. Doktor kesinlikle opulmicek dedi deyin. Ben kiziyorum. Operek tabiiki bulasir. Gribal falan hastalik bulasmis cocuga yazik degil mi. Gecmis olsun bi de kucuk dogmus yani. Biraz buyumesini beklesinler opmek icin. Sut veriyosaniz siz öpün. Sutunuzde bebeginize ozel antikor salgilanir :) gecmis olsun. Biz yatmadan atlattik cok sukur ama her gun hastanedeydiik cok zordu. Akciğerleri cok kucuk oldugu icin herhangi bi hastalik hemen cigere iniyor ve tikaniyor cocuk. Anlik cok hizli. Benim biri 1 gunde nefes alamaz hale geldi. Cok dikkat edin. Evde buhar verdik bir ay. 😔
Ciibiilii pitircikk tüm bu kaygılarınızda endişelerinizde o kadar haklısınız ki inşş tez zamanda tam anlamıyla yavrunuza sağlıkla kavusur bol bol emişip koklaşırsınız. Stres ve süt ters orantıda ilerliyor malesef sadece sütüm az mı çok mı die düşünmek bile sütün azalmasına yetiyor o yüzden önce bir rahatlayın en azından rahatlamaya çalışın o yavrusun rızkını veren Allah emeceği her damlayı düşünmüştür ama siz nasıl placak die kaygılandıkça işler bira zorlaşabilir. Günlük 6-7 tane çişli bez çıkarıyorsa sütünüz yetiyordur kırkar dk emdiğini biliyorum uyuyakalıyordu yoruluyordu çekip bırakıyordu yettimi yetecek mi derken şimdi yasına girecek benmki hala emio göğsüm yumuşadı sütüm gitti die üç gün ağlayıp sütümün tamamen kesilmesine bile sebeb olmuştum lohusayken yani herseh kafada başlıyor ve orda bitiyor siz bol sağım yapıp her fırsatta emzirin çişli bezine bakın yetmediği yerde zaten takviye yaparsnz dünyann sonu değil eve gelip daha sık emzirdkçe sitinz zaten artacaktr allahın izniyle 🌸
pitircikk Ciibiilii o kadar haklısınız ki sütüm olduğu halde bu sefer de yetecek mi diyedüşünürken sütüm de azalabilir. Daha pozitif olmaya çalışıcam 😊💕