Arkadaşlar selam, 26 ekimde doğum yaptım. Bebeğim 36+3 te 2700 gr doğdu. Hala küvezde bugün ilk kez emzirmeye gittim. Çok küçük kilosu 2500 e düşmüş, emerken 2-3 kere çekip hemen yorulup bekliyor. Çok korkuyorum nasıl alışacağız kucağıma almaya bile korkuyorum. İkinci çocuğum ama ilki de emmediği için emzirme süreci, emebilecek mi nasıl alıştıracağım bir bilgim yok. Nasıl bir yol izlemeliyim ? Bu şekilde olunca emmesi ne kadar sürer doyduğunu nasıl anlayacağım ? Kafam çok karışık yardımlarınıza ihtiyacım var 😢