0tulayt0 evet kullanılıyor ama şöyle o bağırsaklarınızi çalıştırdığı için bnce onu içtiğiniz gün evde olun ayıptır söylemesi ama sürekli gaz çıkarmak zorunda kalıyorsunuz ,istemsiz oluyor ve karnınız gurulduyor sonra zaten rahat tuvalete cikabiliyorsunuz aşık amacı o ilacın zaten