Hanımlar bekarken kabız olduğum da çıkardı evlendim gebelik dönemimde 1 kez oldu 3.5 aylık anneyim fakat kabız falan değilim basurum tekrar etmiş yine neden olabilir ne yapsam geçer ne oturabiliyorum ne kalkıp yürüyorum bugün bebeğimle bile ilgilenemedim 😓