Biz de de vardı kafatası yapısı oluşuyormus galiba yavaş yavaş su vermeyin ben de vermedim emzirin susuzluk olduğunu burda öğrendim ama bi hemşire ablamız normal olduğunu zamanla toparlanıp düzeleceğini demişti sadece dikkat etmek gerek darbelere felan