Esilaannesi
merhaba bende bebeğimin bi gün bıngıldagının çökmesiyle çok korktum. Doktorum sıkıntı yoktur ama getir bakayım dedi cünkü normalden fazla mı çökük normalden fazla mı sisik görmek istemiş. Baktı ve normal olduğunu sık emzirmem gerektiğini söyledi. Susuz kaldığında olabilirmiş evet ama bazen bebeklerin pozisyonlarına görene değişebilirmiş. Bebeğim yatarken bıngıldağı normaldi doktor kaldırdı ve bana dokundurdu yer çekiminden kaynaklı çöküntü oldu bunu gösterdi. Tabi sizin bileceğiniz bişey ama ben su vermenizi tavsiye etmem onun yerine sık emzirin. Bende bu bıngıldak çöküntüsüne kaynamış su vererek bebeğimin enfeksiyon kapmasına neden oldum. Herkesim bebeği farklı tabi ama yinede doktorunuzla ilerlemenizi öneririm.