AlmilaNil YavruKartal hahahaha aynen canım bende hep uyuyacak mı diyordum nerden bilelim böyle olacağını 🤭
AlmilaNil EmineReyyann06 galiba öyle dicem de kızımla aynı gün doğan kuzenimin oğlu var mışıl mışıl uyuyor maşallah bizim ki güldür güldür bakıyor 😂😅 canı sağ olsun sağlıklı olsunlar da Napakım düzelir belki 😂
EmineReyyann06 AlmilaNil bizde öyle temenni ediyoruz valla ama yinede canları Sagolsun 😊mesela bu saat oldu bizimki hala ayakta sabah 7de kalktık bu saate kadar toplasak 1 saat anca uyudu bekliyoruzuyuyacak diye 🙈🤣🤣
AlmilaNil GizemKaan deme öyle ya düzelir inşallah diyelim ben inanıyorum 😂Rabbim sizin bebeğinize de tatlı tatlı uykular versin 😇
Happybaby2 AlmilaNil valla bende hep öyle gider sanıyodum 8/9 aylık olduktan sonra 1/2 saati buldu uyuma süresi çok şükür