AlmilaNil o zamanlarda bizde öyleydik. Hatta kabullendim artık bu çocuğun gündüz uykusu olmayacak dedim. Ama hep dedim ki ya gece uyumasaydı🙈 gündüz bir şekilde zaman geçiyor en azından. Ama sonra korktuğun olmadı sanırım 3 aylıkken düzene girdi. Uyumaya başladı. Dizinde öyle olur inşallah