Yigitefeannesi Deletedmom_123 bardağın altının kapalı yerini kesiyorsunuz ağız kısmını yumurtalıklarını da içine alacak şekilde kapatıyorsunuz üzerine bez
Miniminikusum Deletedmom_123 sünnetcimiz bize bardaga gerek yok dedi. Bezi bir kaç gün bol baglayın kremi bolcaa sürün dedi. O bir haftalık süreçte üç tüp krem bitirdim ben
Nrkzy Deletedmom_123 bize de krem vermişti doktorumuz ben tüpten direk pipisinin üstüne sıkıyordum fazla elimizle dokunmadık mikrop kapar diye sadece serçe parmağımla hafif yayıyordum kremi
Burcuozata Bende 3 buçuk aylık sünnet yaptırmıştım. buzdolabı poşetlerini küçük keserek iki çeşit krem vardı onları poşete sürüyordum sonra pipisine gelecek şekilde üstüne koyup bezliyordum .beze yapışma dersi vs olmuyordu. Ve calpol sadece bir kere verdim.
masalbebegimmm Deletedmom_123 benim oğlum şimdi 2ay22 günlük 2 ay 3 günlükken sünnet oldu sprey ve krem vermişlerdi ucunuzda sarmışlardı eve gelince ucundakı sarılı beyaz şey çıktı attım sonra ilk sprey sıkıyoruz 1 dk sonra kremini aşağı doğru masaj yaparak sürüyoruz 3 gün sonrada banyoya başladık sabunlu suyla ne kadar yıkarsanız o kadar çabuk iyi olur dedi doktorumuz şimdi düzeldi kremleri ve spreyi 10 günden fazla kullanmamız gerektiği yazıyor üzerinde zaten bezde daha çabuk iyileşiyor idrar asitli olduğundan yakıp iyi ediyor ama bebeğiniz ozamanlarda ağlar o yüzden sıksık bezini değiştirin
Yigitefeannesi Deletedmom_123 köpük bardak aldım dört gğn koydum sonra iki günde bir numara büyük bez koydum yani koysanız iyi olur belki kucağınızda tutarken acıtırsınız canını bilmeden 🌺
Glsheker Deletedmom_123 Bizim doktorumuz antibiyotikli krem vermişti o kısma suruyorduk 2 gün calpol kullandık doktor kullanın demişti.3. günden sonra zaten unuttu ve bizde daha sonra geri itme yaptık o kısma çünkü yapışma ihtimali olduğu için hafif itmek gerekliymis. Bezimizi normal bağladık baskada bir şey yapmadık. 3 aylıktı sünnet olduğunda