Deletedmom_123 canım ben 6 aylıkken yaptırdım.
Gazlı bez al ve her bez değişiminde bolca vazelin sür ve üstüne kapat. bezini tak.
Sabah akşam sürülen bir krem vermişti doktor, onuda vazelinin üstüne fındık kadar sıkarak kullandık, 2. hafta dolunca doktor kontrolüne kadar böyle devam ettik.
ilave olarak sarı kantaron yağı damlattık bol bol.
en önemlisi yapisiklik olmaması için deriyi geriye çekmen gerekiyor. doktor bize gösterdi ve ben yaptım. çekinme bundan, ağrı vs yapmıyor. biz sünnet için beklerken kontrole gelen bir aile vardı, onlar yapamamış ve biraz yapışmış.
Biz 2. hafta sonunda kontrole gittik ve doktor resim çekmelik olmuş dedi 😅 Geri çekme işlemini arada aklına geldikçe yapmaya devam et dedi bana, 2 ay oldu hala arada yapıyorum.