Ek gıdaya da elma ile başlamıştık önce suyu bir tatlı kaşığı diğer gün 2 tatlı kaşığı suyu 3. Gün posasıyla 3 tatlı kaşığı verdim 3 gün kuralıyla devam ettik instagramda çok güzel sayfalar var tarifler ben ordan fikir almıştım sizde bi araştırın isterseniz