Merhaba kizcelerim guzel anneler gunaydin iyi bir hafta gecirmeniz dileyi ile.
Benim kizim 4ay 4gunluk tek goyusumu emiyor diyerine banamisin demiyor esimde sag ver diyor etraftakiler saginca sutun varsa da kesilir diyor gecen ay 200qram almisdi doktor mamaya baslatdi mama +meme devam ediyoruz
Biberonla hic beslemedim kasik yada siringayla besledim ki biberona alismasin 4cu ay sendromu ne uykumuz var ne de normal emmesi eyerki sagmak sutu azaltmiyorsa sagmayi dusunuyorum deyerli fikirlerinize ihtiyacim var ha bide ek qidaya gece bilirsin dedi doktor sizin belli bir rutin ek qida oneriniz varmi orneyim ilk gun bu kadar. Ikinci gun su kadar gibi
Okudunuz icin cok tesekurler yorumlarinizi bekliyorum
Saygilar🌸🌸