Uraz24 Canım bugün bebeğim 16 günlük. Normal doğum çok istiyordum doğum anına kadar doktorum çatı muayenesi yapmadı. 39+2 de sancılarım gelmeye başladı düzenli şekilde hastaneye gittim normal doğum yapabilecek şekilde yüksek sancım vardı ama muayene olduğumda rahmim çok geride ve sağa doğru olduğunu fark ettik annemde de aynı durum varmış genetik bir problem o yüzden sezeryana alındım. Çok üzülmüştüm sanki normal doğum yaparsam daha çabuk toparlanır daha çabuk kilo veririm gibi geliyordu. Ama sağ salim aldım yavrumu kucağıma diye fazla üstünde duramadım. Bu arada 63 le hamile kalmış 82 ile doğum yapmıştım. Eve geldiğimde sadece 4 kilo gittiğini görünce ayrı üzüldüm her yerim şişti. Şuan 16 günlük lohusayım ve 10 kilo gitti 🤗🙏🏻 Nasıl mı oldu ? Gece 23.46 da ameliyat bitti ben sabah 6 da yürümeye başladım. Acı vs dinlemedim. Hep yürüdüm ve günde 3 litre en az su içiyorum. Hem vücuttaki şişi ödemi attırdı bana hem de maşallah bol sütüm oldu. Bebeğim de çok şükür iyi emiyor ilk andan beri emzirmek gerçekten çok güzel kilo verdiriyor. Gobegim ilk başta 6-7 aylık bebek var gibi kalmıştı ama 1 haftada indi bu şekilde. 1 haftadan sonra yamuna nın korsesini sipariş vermiştim onu kullanmaya başladım bilemiyorum kararsız kalmıştım alırken o kadar pahalı bir şey işe yaramazsa napıcam diye ama bende işe yaradı. 7-8 gündür kullanıyorum günde en az 6 saat ve ikinci kopçaya geçtim 1 haftada. Çok güzel terletip inceltiyor. Sipariş verirken belim 103 cm di şuan 93 cm geliyor. Yeme düzenim değişmedi ekstra bir diyet uygulamiyorum. Sadece her şeyime kimyon atmaya başladım sütüm gazlı olmasın diye 😀 Bol su, hareket ve korse ile şu ana kadar geldim. Umudum canlandı 10 kilo verip incelince bu kadar kısa zamanda. Kafana çok takarsan geriliyorsun daha da olmuyor. Kendini sal sürekli su tüket göreceksin gidecek. Benim şuan gobegim neredeyse hic kalmadı. Spora henüz başlamadım ama yakında ufak ev içi sporuna da baslamayi düşünüyorum bebekten fırsat kaldığı zamanlarda. İnşallah sen de yakın süreçte istediğin şekilde kilo vermeye başlarsın 🙏🏻