Uraz24 bence hiç dert etmeyin kiloları, bebeğiniz biraz büyüyüp hareketlenince zaten gidecek hepsi, benim oğlum hareketlendikçe kilo verdim, hareketlendikten sonra yemek yemeye de çok fırsatınız olmuyor, böylece az yiyip çok hareket ediyorsunuz doğum kilolarınız da gidiyor, ben hamile kalmadan önceki kiloma döndüm ama vücut eskisi kadar sıkı olmuyor, spor şart ancak o da pek olası değil, oğlumla yürüyüş yapıyorum, onun da tamamen olmasa da faydası oluyor, siz de havalar soğumadan sık sık dışarı çıkıp yürüyüş yapabilirsiniz, onun dışında kafanıza takmayın yaklaşık 1 senede gider kilolarınız